Politică de retur

Fiecare consumator are dreptul la retur în baza legii. Conform Ordonanței OUG 34/04.07.2014 privind protecția consumatorilor la încheierea și executarea contractelor la distanță: ”Consumatorul are dreptul de a denunța unilateral contractul la distanta, în termen de 14 zile lucrătoare, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cădea în sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor.” Produsele trebuie returnate în aceleaşi condiţii în care le-aţi primit: în recipientul original, sigilate şi cu eticheta nedeteriorată, în termen de 30 de zile de la data efectuării comenzii. În acest termen, puteți returna produsele fără a invocarea niciunui motiv, dar cu suportarea costurilor de livrare (transport). Clientul poate trimite retur produsele achiziționate online prin orice firmă de curierat rapid, însoțite de formularul de retur completat.

Solicitările de retur se notifică la adresele de e-mail dannagruie@yahoo.com si comenzi@remediuplant.ro sau la numărul de telefon 0767251330

Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, iar Remediu Natur Plant S.R.L se obligă să restituie clientului sumele încasate pentru produsele returnate, în termen de maxim 30 de zile de la data primirii și verificării returului, dacă prevederile de mai jos au fost respectate.

Produsele pentru care se acceptă retur:

  • Produsele trebuie returnate în aceleaşi condiţii în care le-aţi primit: în recipientul original, sigilate şi cu eticheta nedeteriorată.

Produsele pentru care nu se acceptă retur:

  • Produsele desigilate;
  • Produsele care prezintă lovituri sau au ambalajul deteriorat (ambalaj rupt, urme de murdărie, pete, umezeală);

Procedura de retur

Se va face intenția de retur printr-o sesizare scrisă sau verbală prin următoarele metode:

  • Prin intermediul adreselor de email: dannagruie@yahoo.com, comenzi@remediuplant.ro
  • Telefonic: 0767251330

Solicitarea de retur trebuie să conțină următoarele informații:

  • Nume/prenume (obligatoriu):
  • Adresă de livrare (obligatoriu:
  • Adresă de email (dacă este cazul):
  • Nr. de telefon (obligatoriu):
  • Data când a fost plasată comanda (obligatoriu):
  • Data când s-a pimit coletul (obligatoriu);

Modalitățile de restituire sunt:

Restituire în contul din care a fost efectuată plata (pentru comenzile achitate online cu cardul).

Restituire în contul indicat de client sau prin mandat poștal pentru comenzile achitate prin OP sau ramburs.